На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради

протягом І півріччя 2012 року

 

До виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом І півріччя поточного року надійшло 10538 звернень (проти 9505 за аналогічний період минулого року).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 989 звернень, що на 175 звернень менше ніж в І півріччі 2011 року.

Із загальної кількості розглянутих звернень 87 мешканців району звернулися із своїми проблемами на особистому прийомі громадян керівництвом Першотравневої районної у місті ради, зокрема головою ради прийнято 48 осіб, що на 11 менше ніж за аналогічний період минулого року. Проведено 6 прийомів громадян за їх місцем проживання та роботи. Відбулись виїзні прийоми в приміщеннях ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», КП «Чернівціводоканал», ВАТ «Чернівецький цегельний завод №3», КЖРЕП-11, КЖРЕП-9, ПП «Житлосервіс»,

За звітний період до Першотравневої районної у місті ради надійшли 902 письмові звернення, що на 170 менше, ніж за аналогічний період минулого року (1072).

До виконкому районної у місті ради звернулися 1505 осіб, в т. ч. 10 інвалідів ВВВ, 40 учасників ВВВ, 67 дітей війни, 9 учасників бойових дій, 187 інвалідів загального захворювання, 32 ветерани праці, 681 пенсіонер. За звітний період надійшло 47 колективних звернень, проти 63 в 2011 році.

Протягом І півріччя 2012 року 646 звернень були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 65,31% в порівнянні з 59,02% в І півріччі 2011 року.

В звітному періоді розглянуто 1049 питань, що на 156 менше в порівнянні з 2011 роком.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 438 (проти 604 в 2011 році), що складає 41,75% від загальної кількості розглянутих питань,  зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду - 220 і лише 76 із них знайшли своє позитивне вирішення; з питань надання житла – 23 (проти 42 в 2011 році); прийняття на квартирний облік та переоформлення особових рахунків – 69 (проти 128 в 2011 році); надання дозволів на реконструкцію, добудови – 98 (проти 106 за аналогічний період минулого року).

117 звернень (11,15%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 4 (проти 2 в 2011 році), опалення – 3 (проти 11 в 2011 році), газифікації – 15 (11 в 2011 році), санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 73 (проти 104 за аналогічний період минулого року).

35,84% складають звернення з питань соціального захисту, в т. ч. 367 звернень з проханням надати матеріальну допомогу, 328 (або 89,37%) із них вирішено позитивно.

До районної у місті ради надійшли 3 запити громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.