Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради
протягом І півріччя 2012 року
До виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом І півріччя поточного року надійшло 10538 звернень (проти 9505 за аналогічний період минулого року).
Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 989 звернень, що на 175 звернень менше ніж в І півріччі 2011 року.
Із загальної кількості розглянутих звернень 87 мешканців району звернулися із своїми проблемами на особистому прийомі громадян керівництвом Першотравневої районної у місті ради, зокрема головою ради прийнято 48 осіб, що на 11 менше ніж за аналогічний період минулого року. Проведено 6 прийомів громадян за їх місцем проживання та роботи. Відбулись виїзні прийоми в приміщеннях ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», КП «Чернівціводоканал», ВАТ «Чернівецький цегельний завод №3», КЖРЕП-11, КЖРЕП-9, ПП «Житлосервіс»,
За звітний період до Першотравневої районної у місті ради надійшли 902 письмові звернення, що на 170 менше, ніж за аналогічний період минулого року (1072).
До виконкому районної у місті ради звернулися 1505 осіб, в т. ч. 10 інвалідів ВВВ, 40 учасників ВВВ, 67 дітей війни, 9 учасників бойових дій, 187 інвалідів загального захворювання, 32 ветерани праці, 681 пенсіонер. За звітний період надійшло 47 колективних звернень, проти 63 в 2011 році.
Протягом І півріччя 2012 року 646 звернень були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 65,31% в порівнянні з 59,02% в І півріччі 2011 року.
В звітному періоді розглянуто 1049 питань, що на 156 менше в порівнянні з 2011 роком.
Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 438 (проти 604 в 2011 році), що складає 41,75% від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду - 220 і лише 76 із них знайшли своє позитивне вирішення; з питань надання житла – 23 (проти 42 в 2011 році); прийняття на квартирний облік та переоформлення особових рахунків – 69 (проти 128 в 2011 році); надання дозволів на реконструкцію, добудови – 98 (проти 106 за аналогічний період минулого року).
117 звернень (11,15%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 4 (проти 2 в 2011 році), опалення – 3 (проти 11 в 2011 році), газифікації – 15 (11 в 2011 році), санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 73 (проти 104 за аналогічний період минулого року).
35,84% складають звернення з питань соціального захисту, в т. ч. 367 звернень з проханням надати матеріальну допомогу, 328 (або 89,37%) із них вирішено позитивно.
До районної у місті ради надійшли 3 запити громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.