На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом 2011 року.

 

Упродовж 2011 року робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній у місті Чернівці раді була спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно-правових актів, подальше покращення та всебічний розгляд питань, які порушують громадяни перед органами виконавчої влади.

До виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом 2011 року надійшло 16710 звернень.

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 2258 звернень, що на 110 звернень більше ніж в 2010 році.

Згідно з затвердженим графіком проводиться особистий прийом громадян керівництвом районної у місті ради, її структурними підрозділами.

На особистому прийомі голови ради та заступників прийнято 167 звернень, що на 38 більше у порівнянні з минулим роком (129). Письмових звернень надійшло 2091 (проти 2019 в минулому році). Кількість осіб, що їх підписала становить 3822.

Значно зменшилась кількість звернень, що надійшли через органи вищого рівня (428 проти 634 в 2010 році). Загалом звернення від органів вищого рівня становлять 18,95 % від усіх звернень, порівняно з 29,51 % в минулому році.

До виконкому районної у місті ради звернулися 806 осіб пільгової категорії, в т.ч. 27 інвалідів ВВВ, 119 учасників ВВВ, 136 дітей війни, 9 учасників бойових дій, 306 інвалідів загального захворювання, 77 ветеранів праці, 20 багатодітних сімей, 8 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та 18 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

За звітний період зменшилась кількість колективних звернень (121 проти 157).

Кількість повторних звернень зменшилась до 97, проти 107 у минулому році. Значною залишається кількість неодноразових звернень – 326.

Протягом 2011 року найбільша кількість звернень надійшла з питань житлового господарства – 1280, що складає 54,59 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 582, з питань реконструкції, добудов, перепланування житлових приміщень – 256, з питань надання житла – 73.

Збільшилась кількість звернень щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків (238 проти 221 в минулому році).

253 звернення (10,75 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 3, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 169, опалення – 20, газифікації – 21.

Значно збільшилась кількість звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог, пенсійного забезпечення (679 проти 539 в 2010 році). 674 звернення надійшли з проханням надати матеріальну допомогу. 615 (або 91,24 %) із них вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом районної у місті ради, його структурними підрозділами вживались заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях громадянами. Протягом 2011 року 1600 питань були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 68,23 %. На 23,63 % звернень надано кваліфіковані роз’яснення, 6,52 % звернень знаходяться в стані розгляду.

До районної у місті ради надійшли 10 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.

З метою покращення роботи із зверненнями громадян, підвищення виконавчої дисципліни в листопаді 2011 року на засіданні виконавчого комітету районної у місті ради розглядалось питання «Про дотримання виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян працівниками виконавчих органів Першотравневої районної у місті ради по підсумках роботи за 9 місяців 2011 року». В ході розгляду цього питання були визначені шляхи подолання деяких проблем, пов’язаних з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та діловодства за зверненнями громадян.

Продовжується практика спілкування керівництва районної у місті ради з мешканцями району за їх місцем проживання та роботи. Протягом 2011 року відбулись виїзні прийоми в приміщеннях КЖРЕП-9, КЖРЕП-11, КЖРЕП-12, ПП «Житлосервіс», МКП «Чернівціспецкомунтранс», загальноосвітньої середньої школи №16, ЗОШ №42, Чернівецького професійного ліцею сфери послуг, ВАТ «Арніка», ВАТ «Чернівецький цегельний завод №1».

Інформації про роботу із зверненнями громадян постійно висвітлюються на веб-сайті Першотравневої районної у місті ради.

Для покращення роботи зі зверненнями громадян та виявлення недоліків в цій роботі відділом по роботі із зверненнями громадян протягом звітного періоду вивчалась робота із зверненнями громадян в управлінні житлового господарства, в КЖРЕПах району та ПП «Житлосервіс».

Відділ по роботі із зверненнями громадян, управління та відділи Першотравневої районної у місті ради і надалі проводитимуть роботу по підвищенню якості розгляду звернень, своєчасному наданню відповідей мешканцям району, позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях.

Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній  у місті раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.