На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли на розгляд Першотравневої районної у місті ради

протягом 9 місяців.

 

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до виконавчих органів Першотравневої районної у місті ради показав, що протягом  9 місяців 2011 року на розгляд надійшли 12355 звернень ( проти 14411 за аналогічний період минулого року).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшли 1674 звернення, що на 154 більше, ніж за 9 місяців 2010 року.

Письмових звернень надійшло 1540 (проти 1425 в минулому році), усних 134 (проти 95 в минулому році). Розглянуто 1737 питань, які були порушені 3062 мешканцями району.

Через органи вищого рівня надійшло 333 звернення, що на 143 менше, ніж за аналогічний період минулого року.

  За звітний період надійшло на розгляд 99 колективних звернень, проти 116  в минулому році.    

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 885, що складає 50,95 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 425, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 181.

Кількість звернень, щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків  зросла на 23,22% (168 проти 129  в минулому році).

212 звернень (12,21 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 2, з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 143, з питань газифікації – 16 та електропостачання – 6.

Значно більше надійшло звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог (541 проти 445 за аналогічний період минулого року). 480 (88,73 %) із них вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду значно збільшилась кількість звернень, які знайшли своє позитивне вирішення питань, порушених у зверненнях громадян. 1065 звернень (проти 837 за аналогічний період минулого року) були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 61,32 %.

Керівництвом районної у місті ради, структурними підрозділами  вживаються відповідні заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях, проводиться певна робота по усуненню причин, що породжують скарги.