Інформація
про роботу
із зверненнями громадян,
що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради
в І-му
півріччі 2011 року.
Одна із важливих ланок роботи виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради – це робота із зверненнями громадян.
Упродовж І-го півріччя до виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради надійшло 9505 звернень (проти 8698 за аналогічний період минулого року).
Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1164 звернення, що на 277 звернень більше ніж в І півріччі 2010 року.
Із загальної кількості розглянутих звернень 92 мешканці району звернулися із своїми проблемами на особистому прийомі громадян керівництвом Першотравневої районної у місті ради, зокрема головою ради прийнято 59 осіб, що на 14 більше ніж за аналогічний період минулого року. Проведено 5 прийомів громадян за їх місцем проживання та роботи. Відбулись виїзні прийоми в приміщеннях КЖРЕП-9, МКП «Чернівціспецкомунтранс», загальноосвітньої середньої школи №16, Чернівецького професійного ліцею сфери послуг.
За звітний період до Першотравневої районної у місті ради надійшли 1072 письмові звернення, що на 244 більше, ніж за аналогічний період минулого року (828).
До виконкому районної у місті ради звернулися 2239 особи, в т. ч. 14 інвалідів ВВв, 58 учасників ВВв, 85 дітей війни, 3 учасники бойових дій, 159 інвалідів загального захворювання, 44 ветерани праці, 419 пенсіонерів.
За звітний період надійшли 63 колективних звернення, проти 52 в 2010 році.
Через органи вищого рівня надійшли 223 звернення, що на 52 звернення менше ніж за аналогічний період минулого року.
Протягом І півріччя 2011 року 687 звернень були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 59,02% в порівнянні з 52,54% в І півріччі 2010 року.
В звітному періоді розглянуто 1205 питань, що на 281 більше в порівнянні з 2010 роком.
Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 604 (проти 445 в 2010 році), що складає 50,13% від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду - 283 і лише 138 із них знайшли своє позитивне вирішення; з питань надання житла – 42 (проти 51 в 2010 році); прийняття на квартирний облік та переоформлення особових рахунків – 128 (проти 74 в 2010 році); надання дозволів на реконструкцію, добудови – 106 (проти 79 за аналогічний період минулого року).
150 звернень (12,45%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 2 (проти 19 в 2010 році), опалення – 11 (проти 15 в 2010 році), газифікації – 11 (16 в 2010 році), санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 104 (проти 58 за аналогічний період минулого року).
Значно більше надійшло звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог, пенсійного забезпечення (387 проти 297 за аналогічний період минулого року). 303 із них вирішено позитивно.
Керівництвом Першотравневої районної у місті ради, структурними підрозділами вживаються відповідні заходи щодо позитивного вирішення питань порушених у зверненнях, проводиться робота по усуненню причин, що породжують скарги.
Відділ по роботі із зверненнями громадян