На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
 що надійшли до Першотравневої районної у  місті Чернівці ради
в І-му півріччі 2011 року. 

 

Одна із важливих ланок роботи виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради – це робота із зверненнями громадян.

Упродовж І-го півріччя до виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради надійшло 9505 звернень  (проти 8698  за аналогічний період минулого року).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1164 звернення, що на 277 звернень більше  ніж в І півріччі 2010 року.

Із загальної кількості розглянутих звернень 92 мешканці району звернулися із своїми проблемами на особистому прийомі громадян керівництвом Першотравневої районної у місті ради, зокрема  головою ради прийнято 59 осіб, що на 14 більше ніж за аналогічний період минулого року. Проведено 5 прийомів громадян за їх місцем проживання та роботи. Відбулись виїзні прийоми в приміщеннях КЖРЕП-9, МКП «Чернівціспецкомунтранс», загальноосвітньої середньої школи №16, Чернівецького  професійного ліцею сфери послуг.

За звітний період до Першотравневої районної у місті ради надійшли 1072  письмові звернення, що на 244 більше, ніж за аналогічний період минулого року (828).

До виконкому районної у місті ради звернулися 2239 особи, в т. ч. 14 інвалідів ВВв, 58 учасників ВВв, 85 дітей війни, 3 учасники бойових дій, 159 інвалідів загального захворювання, 44 ветерани праці, 419 пенсіонерів.

За звітний період надійшли 63 колективних звернення, проти 52 в 2010 році.

Через органи вищого рівня надійшли 223 звернення, що на 52 звернення менше ніж за аналогічний період минулого року.

Протягом І півріччя 2011 року 687 звернень були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 59,02% в порівнянні з 52,54% в І півріччі 2010 року.

В звітному періоді розглянуто 1205 питань, що на 281 більше в порівнянні з 2010 роком.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 604 (проти 445 в 2010 році), що складає 50,13% від загальної кількості розглянутих питань,  зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду - 283 і лише 138 із них знайшли своє позитивне вирішення; з питань надання житла – 42 (проти 51 в 2010 році); прийняття на квартирний облік та переоформлення особових рахунків – 128 (проти 74 в 2010 році); надання дозволів на реконструкцію, добудови – 106 (проти 79 за аналогічний період минулого року).

150 звернень (12,45%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 2 (проти 19 в 2010 році), опалення – 11 (проти 15 в 2010 році), газифікації – 11 (16 в 2010 році), санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 104 (проти 58 за аналогічний період минулого року).

Значно більше надійшло звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог, пенсійного забезпечення (387 проти 297 за аналогічний період минулого року). 303 із них вирішено позитивно.

Керівництвом Першотравневої районної у місті ради, структурними підрозділами вживаються відповідні заходи щодо позитивного вирішення питань порушених у зверненнях, проводиться робота по усуненню причин, що породжують скарги. 

 

Відділ по роботі із зверненнями громадян