Інформація про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли на розгляд Першотравневої районної у місті
ради
протягом І кварталу 2011 року
Робота із зверненнями громадян – одна із важливих ланок роботи виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради.
Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до виконавчих органів Першотравневої районної у місті ради протягом І-го кварталу 2010 року показав, що спостерігається значне збільшення їх кількості. Так, протягом 3 місяців поточного року надійшли на розгляд 4645 звернень, що на 447 більше, ніж за аналогічний період минулого року (4198).
Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 620 звернень, що на 231 більше, ніж в І кварталі 2010 року.
Письмових звернень надійшло 592 (проти 374 в минулому році), усних 28 (проти 15 в минулому році). Розглянуто 628 питань, які були порушені 1092 мешканцями району.
Через органи вищого рівня надійшло 127 звернень, що на 7 більше , ніж за аналогічний період минулого року.
За звітний період надійшло на розгляд 30 колективних звернень, проти 14 в минулому році.
Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 299, що складає 47,61 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 132, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 43.
Кількість звернень, щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків зросла на 46,58% (73 проти 39 в минулому році).
60 звернень (9,56 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 2, з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 43.
Значно більше надійшло звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог (237 проти 142 за аналогічний період минулого року). 108 (45,57 %) із них вирішено позитивно.
Протягом звітного періоду збільшилась кількість звернень, які знайшли своє позитивне вирішення питань, порушених у зверненнях громадян. 292 звернення (проти 204 за аналогічний період минулого року) були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 47,09%.
Керівництвом районної у місті ради, структурними підрозділами вживаються відповідні заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях, проводиться певна робота по усуненню причин, що породжують скарги.
Відділ по роботі із зверненнями громадян