На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Повернутись

Інформація про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли на розгляд Першотравневої районної у місті ради
протягом І кварталу 2011 року 

Робота із зверненнями громадян – одна із важливих ланок роботи виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради.

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до виконавчих органів Першотравневої районної у місті ради протягом І-го кварталу 2010 року показав, що спостерігається значне збільшення їх кількості.  Так, протягом 3 місяців поточного року надійшли на розгляд 4645  звернень, що на 447 більше, ніж за аналогічний період минулого року (4198).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 620 звернень, що на 231 більше, ніж в І кварталі 2010 року.

Письмових звернень надійшло 592 (проти 374 в минулому році), усних 28 (проти 15 в минулому році). Розглянуто 628 питань, які були порушені 1092 мешканцями району.

Через органи вищого рівня надійшло 127 звернень, що на 7 більше , ніж за аналогічний період минулого року.

За звітний період надійшло на розгляд 30 колективних звернень, проти 14 в минулому році.    

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 299, що складає 47,61 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 132, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 43.

Кількість звернень, щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків  зросла на 46,58% (73 проти 39 в минулому році).

60 звернень (9,56 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 2, з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 43.

Значно більше надійшло звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог (237 проти 142 за аналогічний період минулого року). 108 (45,57 %) із них вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду збільшилась кількість звернень, які знайшли своє позитивне вирішення питань, порушених у зверненнях громадян. 292 звернення (проти 204 за аналогічний період минулого року) були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 47,09%.

Керівництвом районної у місті ради, структурними підрозділами  вживаються відповідні заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях, проводиться певна робота по усуненню причин, що породжують скарги.

 Відділ по роботі із зверненнями громадян