На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Підпорядкованість: самостійний структурний підрозділ районної в місті ради, підпорядкований її виконавчому комітету, голові районної в місті Чернівці ради, заступнику голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Працівники відділу

положення про відділ

Адреса: м. Чернівці. вул. Руська. 183
Телефон: (0372) 6-19-10

Напрямки роботи:

  • Ведення обліку громадян, які потребують покращення житлових умов за місцем проживання у встановленому законодавством порядку;
  • здійснення контролю за станом квартирного обліку та надання житла на підприємствах, в установах та організаціях району;
  • видача ордерів громадянам в будинках територіальної громади Першотравневого району м. Чернівці без зняття з квартирного обліку;
  • переоформлення та відкриття особових рахунків на житлові приміщення  територіальної громади Першотравневого району м. Чернівці;
  • формування списків громадян, які виявили бажання скористатися Програмою «Доступне житло».
  • організація прийому громадян і здійснення у відділі контролю за строками розгляду звернень громадян у відповідності із Законом України «Про звернення громадян»;
  • надання методичної допомоги підприємствам, установам організаціям району в організації роботи по веденню квартирного обліку та розподілу житла; організація перевірки ведення квартирного обліку та дотримання вимог «Правил обліку та надання житлової площі в Україні» на підприємствах, установах та організаціях району;
  • організація навчання відповідальних за ведення квартирного обліку на підприємствах, установах та організаціях району, проведення семінарів та нарад;
  • здійснення прийому від представників підприємств, організацій та установ документів на видачу ордерів на житлову площу та підготовку проектів рішень на засідання житлової комісії та виконкому;
  • забезпечення контролю за строками виконання рішень вищестоящих державних органів, районної ради, та виконавчого комітету, інформування керівництва районної ради про хід виконання рішень.
  • формування списку осіб, що потребують покращення житлових умов за місцем проживання у встановленому порядку;
  • облік і контроль за звільненими, та самовільно зайнятими житловими приміщеннями, а також по яких виникають спірні питання;
  • прийом документів, підготовка проектів рішень на засідання житлової комісії та виконкому про видачу ордерів без зняття з квартирного обліку, переоформлення та відкриття особових рахунків, виписка особових рахунків;
  • підготовка довідок, звітів, інформацій з питань квартирного обліку та надання житла;
  • здійснення прийому громадян, надає консультації;
  • проведення серед населення роботи по роз’ясненню діючого Житлового законодавства;
  • розгляд заяв, скарг громадян з питань, що належать до компетенції відділу і вжиття по них відповідних заходів;
  • інші  завдання та обов’язки покладені на відділ розпорядженнями голови районної ради.