На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Повернутись

Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до Першотравневої районної
у  місті Чернівці ради
протягом   2010 року.

Однією з пріоритетних ланок роботи виконавчого комітету Першотравневої районної у місті Чернівці ради є робота із зверненнями громадян.

Слід відзначити, що за період з 01.01.2010р. по 31.12.2010р. до виконавчих органів Першотравневої районної у місті ради надійшло  21447 звернень. 

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 2148 звернень, що на 9 звернень менше, ніж  в 2009 році.

Письмових звернень надійшло 2019 (проти 2023 в минулому році), усних 129 (проти 134 в минулому році). Розглянуто 2228 питань, які були порушені 4139 мешканцями району.

Через органи вищого рівня надійшло 634 звернення, що на 82 більше, ніж в 2009 році.

До виконкому районної у місті ради звернулася 871 особа пільгової категорії, в т.ч. 29 інвалідів ВВв, 142 учасники ВВв, 185 дітей війни, 10 учасників бойових дій, 305 інвалідів загального захворювання, 75 ветеранів праці, 25 багатодітних сімей, 18 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

За звітний період надійшло  на розгляд 157 колективних звернень, проти  120 в 2009 році.

Протягом 2010 року найбільша кількість звернень надійшла з питань житлового господарства – 1306, що складає 58,61 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 597, з питань реконструкції, добудов, перепланування житлових приміщень – 201, з питань надання житла – 115.

Кількість звернень щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків зменшилась на 9,8 % (221  проти 245 в минулому році).

282 звернення (12,65 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 42, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 129, опалення – 22, газифікації – 24.

Зменшилась кількість звернень, в яких громадяни району порушують питання соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог, пенсійного забезпечення (539 проти 569 в 2009 році). 525 звернень надійшло з проханням надати матеріальну допомогу. 500 (або 95,23 %) із них вирішено позитивно.

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом районної у місті ради, його структурними підрозділами вживались заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях громадянами. Протягом  2010 року 1334  питання  були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 62,10% .

Продовжується практика спілкування керівництва районної у місті ради з мешканцями району за їх місцем проживання та роботи. Протягом 2010 року відбулись виїзні прийоми в приміщеннях КЖРЕП-9, КЖРЕП-11, КЖРЕП-12, ПП «ЖитлоСервіс», МКП «Чернівціспецкомунтранс», міської поліклініки №1, ВАТ «Чернівецький завод «Індустрія», КП «Чернівецьке міське комунальне автобусно-тролейбусне підприємство».

Відділ по роботі із зверненнями громадян, управління та відділи Першотравневої районної у місті ради і надалі проводитимуть роботу по підвищенню якості розгляду звернень, своєчасному наданню відповідей мешканцям району, позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях. 

Відділ по роботі із зверненнями громадян