На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Повернутись

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян показав, що  до виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом 9 місяців поточного року надійшло  14742 звернення  (проти 17714 за аналогічний період минулого року).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1520 звернень, що на 78 звернень менше, ніж за 9 місяців 2009 року.

Письмових звернень надійшло 1425 (проти 1493 в минулому році), усних 95 (проти 105 в минулому році). Розглянуто 1587 питань, які були порушені 1605 мешканцями району. Через органи вищого рівня надійшло 474 звернення, що на 66 більше, ніж за аналогічний період минулого року.

До виконкому районної у місті ради звернулося 694 особи пільгової категорії, в т.ч. 25 інвалідів ВВв, 110 учасників ВВв, 152 дитини війни, 10 учасників бойових дій, 247 інвалідів загального захворювання, 56 ветеранів праці.

За звітний період надійшло  на розгляд 116 колективних звернень, проти  94 в 2009 році.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 865, що складає 54,50% від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 429.

Кількість звернень щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи,переоформлення особових рахунків зменшилась на 27,94% (129 проти 179 в минулому році).

Значно менше надійшло звернень в яких громадяни району порушують питання реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень. Протягом 9 місяців 2010 року звернень з цих питань надійшло 138 (проти 239 за аналогічний період минулого року). Це пов’язано  із змінами, які внесені законодавцем  у сфері містобудування та визначення повноважень районних у місті рад відповідно до нового законодавства.

202 звернення (12,72%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема водопостачання – 30, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 91.

28,04% складають звернення з питань соціального захисту, в т. ч. 433 звернення з проханням надати матеріальну допомогу, 383 (або 88,45%) із них вирішено позитивно.

Виконавчим комітетом районної у місті ради, його структурними підрозділами вживаються заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях громадянами. Протягом 9 місяців 2010 року 837  питань, порушених у зверненнях, були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 55,06% в порівняння з 67,77% за 9 місяців минулого року.

Проводиться анкетування громадян району, які звертались до органів місцевого самоврядування за вирішенням своїх проблем. Всього охоплено анкетуванням 54 особи. Метою опитування було визначити якість надання послуг громадянам, які звертались до органів місцевого самоврядування. Результати опитування враховуються при плануванні подальшої роботи із зверненнями громадян. 

Відділ по роботі із зверненнями громадян