На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у  місті Чернівці ради

в  І півріччі  2015 року.

 

 

Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній у місті Чернівці раді була спрямована  на виконання заходів відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших документів, що регламентують роботу в даному напрямку.

Загальна кількість звернень до управлінь та відділів районної у місті ради, комунальних ремонтно-експлуатаційних підприємств, ПП «Житлосервіс», ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс» в І півріччі  2015 року складає 17486, що значно перевищує  показники  звітного періоду  2014 року – 8362.

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 858     звернень, що на 156 більше, ніж в І півріччі 2014 року.

На особистому прийомі головою ради та заступниками прийнято 48        мешканців району. Письмових звернень надійшло 810 (проти 654 в І півріччі 2014 року).

Керівництвом районної у місті ради проводилися  прийоми мешканців району за їх місцем проживання та роботи в приміщеннях ВАТ «Трикотажна фірма «Арніка», ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», ПАТ «Чернівецький хлібокомбінат», ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс», КЖРЕП-9 та КЖРЕП-11. Всього на виїзних прийомах прийнято 15 осіб.

Особлива увага приділяється розгляду звернень інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших найменш захищених категорій населення. Протягом  І півріччя 2015 року до районної у місті ради звернулися  317  осіб пільгової категорії, в т. ч.  7  інвалідів  ВВв,  27 учасників ВВв,  5 інвалідів війни,  44 дитини війни, 9 учасників бойових дій, 169 інвалідів загального захворювання,   11  ветеранів праці, 7 багатодітних сімей, 3 учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та 9 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

В І півріччі 2015 року кількість звернень, які надійшли через органи      вищого рівня становить 187, що на 74 звернення більше, ніж за аналогічний період 2014 року (113). 20 із них направлені на розгляд районної у місті ради із Урядової гарячої лінії.     

За звітний період надійшло на розгляд 50 колективних звернень  (проти 35 в минулому році). В основному мешканці звертались з питань ремонту покрівель, фасадів будинків, ремонту інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій.

Кількість повторних звернень залишилась такою ж як і в І півріччі 2014 року – 17.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті. Заявникам надані письмові відповіді  у визначені законодавством терміни. 

Протягом  І півріччя 2015 року до районної у місті ради звернулися 1409 осіб, якими порушено 894 питання.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлової політики – 427 (проти 259 в 2014 році), що складає 47,77 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 123, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 58.

 Зменшилась кількість звернень  щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків - 57 проти 66 в минулому році.

Значна кількість звернень за вказаний період надійшла з питань соціального захисту населення – 318, що складає 35,57% від загальної кількості розглянутих питань.

Протягом звітного періоду значно збільшилась кількість звернень з питань оформлення субсидій – 165 проти 11 в 2014 році.

98 звернень (10,97%) надійшли з питань комунального господарства. За звітний період збільшилась кількість звернень з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 69 проти 51.

Протягом звітного періоду  534  питання  були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 59,74 %  від розглянутих питань.

До районної у місті ради надійшли 15 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.

           Розглянуто 25 повідомлень від громадян, що надійшли через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите Місто».