На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у  місті Чернівці ради
 в  І кварталі  2015 року.

 

Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній у місті Чернівці раді протягом звітного періоду була спрямована  на виконання заходів відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших документів, що регламентують роботу в даному напрямку.


Загальна кількість звернень до управлінь та відділів районної у місті ради, комунальних ремонтно-експлуатаційних підприємств, ПП «Житлосервіс», ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс» в І кварталі  2015 року складає 10457, що значно перевищує  показники  звітного періоду  2014 року – 5378.


Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 365 звернень, проти  339  в І кварталі 2014 року.


На особистому прийомі головою ради та заступниками прийнято 30 мешканців району, що на 18  більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (12). Письмових звернень надійшло 335 (проти 327 в І кварталі 2014 року).


Керівництвом районної у місті ради проводилися  прийоми мешканців району за їх місцем проживання та роботи в приміщеннях ВАТ «Трикотажна фірма «Арніка» та ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс». Всього на виїзних прийомах прийнято 14 осіб.


Особлива увага приділяється розгляду звернень інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших найменш захищених категорій населення. Протягом  І кварталу 2015 року до районної у місті ради звернулися  169  осіб пільгової категорії.


Кількість звернень, які надійшли через органи  вищого рівня становить 70, що на 33 звернення більше, ніж за аналогічний період 2014 року (37). 6  із них направлені на розгляд районної у місті ради із Урядової гарячої лінії.      


За звітний період надійшло на розгляд 14 колективних звернень  (проти 13 в минулому році). В основному мешканці звертались з питань ремонту покрівель, фасадів будинків, ремонту інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій.


Кількість повторних звернень збільшилась - 7 проти 2 у І кварталі минулого року.


Зменшилась кількість неодноразових  звернень – 14 проти 22 за аналогічний період 2014 року.


Всі звернення зареєстровані та розглянуті. Заявникам надані письмові відповіді  у визначені законодавством терміни. 


Протягом  І кварталу 2015 року до районної у місті ради звернулися 566 осіб, якими порушено 383 питання.


Найбільша кількість звернень за вказаний період надійшла з питань соціального захисту населення – 180, що складає 47% від загальної кількості розглянутих питань. Громадяни звертались за наданням матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем, призначенням субсидії на оплату житлово-комунальних  послуг. 


Значна кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 142 (проти 97 в І кварталі 2014 року), що складає 37,08 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 47, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 30.


Збільшилась кількість звернень  щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків - 39 проти 23 за аналогічний період минулого року.


40 звернень (10,45%) надійшли з питань комунального господарства. За звітний період значно збільшилась кількість звернень з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 28 проти 15.


Протягом звітного періоду  229  питань  були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 59,80 % від розглянутих питань.


До районної у місті ради надійшли 10 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.


Розглянуто 17 повідомлень від громадян, що надійшли через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите Місто».