На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до Першотравневої районної у  місті Чернівці ради
протягом  2014  року.

 

Забезпечуючи реалізацію громадянами конституційного права на звернення, Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування»  Першотравнева районна у місті рада спрямовує роботу на дотримання чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян.

Загальна кількість звернень до управлінь та відділів районної у місті ради, комунальних ремонтно-експлуатаційних підприємств, ПП «Житлосервіс», ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс» в  2014 році складає 21386, що перевищує показники 2013 року – 20155.

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1482 звернення, проти 1847 в 2013 році.

Керівництвом районної у місті ради, начальниками управлінь та відділів згідно з затвердженим графіком проводяться  прийоми громадян.

На особистому прийомі головою ради та заступниками прийнято 106        мешканців району, що на 99  менше у порівнянні з минулим роком (205). Письмових звернень надійшло 1376 (проти 1642 в минулому році).

Керівництвом районної у місті ради проводилися  прийоми мешканців району за їх місцем проживання та роботи в приміщеннях ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», ПАТ «Чернівцігаз», Чернівецької гімназії №3, ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс», КП «Чернівціводоканал», загальноосвітніх середніх шкіл №14 та №28, ПП «Житлосервіс», КЖРЕП-9 та КЖРЕП-11. Всього на виїзних прийомах прийнято 31 особу.

Особлива увага приділяється розгляду звернень інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших найменш захищених категорій населення. Протягом  2014 року до районної у місті ради звернулися 605 осіб пільгової категорії, в т. ч. 13  інвалідів ВВв, 57 учасників ВВв, 3 інваліди війни,  79  дітей війни, 8 учасників бойових дій, 330 інвалідів загального захворювання, 36 ветеранів праці, 14 багатодітних сімей, 7 учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та 18 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

В 2014 році кількість звернень, які надійшли через органи      вищого рівня становить 354, що на 40 звернень менше, ніж за аналогічний період 2013 року (394).  5 із них направлені на розгляд районної у місті ради із Урядової гарячої лінії.     

За звітний період зменшилась кількість колективних звернень  (78 проти 107 в минулому році). В основному мешканці звертались з питань ремонту покрівель, фасадів будинків, ремонту інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій.

Кількість повторних звернень незначно збільшилась - 82 проти 79 у минулому році. Значною залишається кількість неодноразових звернень – 117.  

Зменшилась кількість дублетних звернень – 68 проти 85 в  2013 році.

Всі звернення зареєстровані та розглянуті. Заявникам надані письмові відповіді  у визначені законодавством терміни. 

Протягом  2014 року до районної у місті ради звернулися 2131 особа, якими порушено 1616 питань.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 664 (проти 839 в 2013 році), що складає 41,09 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 291, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 145.

 Зменшилась кількість звернень щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків - 137 проти 152 в минулому році.

 Значна кількість звернень протягом 2014 року надійшла з питань соціального захисту населення – 609 (проти 695 в  2013 році), що складає 37,69 % від загальної кількості розглянутих питань. Громадяни звертались за наданням матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем, призначенням субсидії на оплату житлово-комунальних  послуг. Протягом 2014 року 526 мешканцям району надано матеріальну допомогу на загальну суму 110600 гривень.

192 звернення (11,89%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 11, опалення – 12, газифікації – 15. За звітний період значно зменшилась кількість звернень з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 108 проти 162.

Протягом звітного періоду виконавчим комітетом районної у місті ради, його структурними підрозділами вживались заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях громадянами. Протягом  2014 року 1054  питання  були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 65,23 %. На 31,81 % питань надано кваліфіковані роз’яснення, 0,62 % - відмовлено.

Протягом 2014 року за зверненнями мешканців району за рахунок коштів капремонту проведено капітальний ремонт оголовків димовентканалів у житловому будинку на вул. В.Кочубея, 39, виконано капітальний ремонт покрівель на вул. Головній, 63, вул. У.Кармелюка, 12, вул. К.Основ’яненко, 4 (частково), здійснено капітальний ремонт покрівель над сушарками та встановлення козирка над балконом кв. № 70 на вул. Руській, 205, де проживає сім’я загиблого в АТО. Виконано ремонт фасадів будинків на вул. Ю.Фучика, 9, Н. Яремчука, 7, Українська, 33. Здійснено капремонт покрівлі на вул. Руській, 265, виконано роботи по капітальному ремонту каналізаційних мереж у житлових будинках на вул. О.Кобилянської, 31 та 33, відремонтовано балкон на вул. П.Сагайдачного, 64.

Виконано ремонт опалювальних пічок в квартирах, де проживають ветерани війни, на вул. Авангардній, 2/1, вул. Руській, 17/8, вул. К.Лібкнехта, 12/4, вул. О.Гончара, 15/4. Проведено роботи по усуненню сирості в кв. 1 на вул. А.Шептицького, 15, де проживає інвалід ВВв.

 До районної у місті ради надійшли 8 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.

Розглянуто 4 повідомлення від громадян, що надійшли через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите Місто».

 В жовтні 2014 року на засіданні виконавчого комітету районної у місті ради заслуховувалось питання «Про організацію особистого прийому громадян в управлінні житлового господарства районної у місті ради,  КЖРЕПах району, ПП «Житлосервіс» та ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс».

Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній  у місті Чернівці раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.