На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

І внески збирали, і на звернення відповідали, і вчасно пенсії платили...

 

Управлінням Пенсійного фонду України в м. Чернівцях за І півріччя поточного року забезпечено в повному обсязі фінансування пенсійних виплат для 57139 чернівчан - пенсіонерів , на виплату яких направлено 512,2 млн. грн., що на 21,2 млн. грн. більше до минулорічного аналогічного показника. При цьому власні доходи склали 5205,45 тис. грн., темпи росту склали 82,91% планові показники виконано на 126,03%.

За звітний період в місті Чернівцях призначено понад 1400 пенсій, що на 235 більше відповідного періоду минулого року, проведено 3025 поточних перерахунків пенсій. Для працюючих пенсіонерів проведено перерахунки пенсій з донарахуванням стажу та заробітної плати. Середній розмір пенсії в місті станом на 01.07.2014 складає 1493,47 грн.

Значним резервом щодо наповнення бюджету Пенсійного фонду для забезпечення фінансування та виплати пенсій власними коштами є зменшення та відшкодування боргу. Так, станом на 01.07.2014 року заборгованість із страхових внесків зменшено на 35,6 тис. грн. до початку року.

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Чернівцях створені належні умови для реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення або особистий прийом, забезпечено обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на поставленні питання та конструктивне вирішення проблем жителів міста.

Протягом І півріччя 2014 року на особистому прийомі у керівництва та спеціалістів управління прийнято понад 150 осіб, 307 жителів міста звернулись до управління письмово. На всі звернення надані своєчасні та вичерпні відповіді у терміни відповідно до вимог чинного законодавства.

Питання, порушені заявниками у зверненнях, найчастіше стосувалися перевірки правильності призначення (перерахунків) пенсійних виплат, можливості збільшення розмірів пенсій, роз’яснення окремих норм чинного пенсійного законодавства.

Управління проводить відповідну роботу щодо покращення умов обслуговування громадян. Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг, скорочення термінів надання та підвищення їх якості в управлінні у щоденному режимі функціонує зал обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», успішно діють гаряча телефонна лінія т. 7-45-31, онлайн–довідка скайп адреса скайп-зв’язку: еdune_vikno

Тут також активно використовують нові технології щодо інформування населення про отримання пенсійних посвідчень та страхових свідоцтв. Так, спеціалісти щоденно протягом робочого тижня відправляють смс-повідомлення пенсіонерам і застрахованим особам.

Управління Пенсійного фонду нагадує пенсіонерам, які зверталися за призначенням пенсії та заповнювали анкету для виготовлення пенсійних посвідчень, поцікавитись наявністю та підійти в управління для його отримання.

 

Тетяна Джуравець,

перший заступник начальника

управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях