На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Серед пріоритетів – якість обслуговування

 

В управлінні Пенсійного фонду України в м. Чернівцях щоденно приділяється належна увага питанням підвищення якості обслуговування громадян. З метою об'єктивної оцінки роботи управління тут запроваджено системне щоденне опитування пенсіонерів. Спеціалісти відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян управління пропонують всім бажаючим взяти участь в заповненні розробленої для відвідувачів Фонду анкети та відповісти на питання щодо якості їх обслуговування в органі Фонду, ефективності роботи “гарячих ліній”, своєчасності виплати пенсій банківськими установами та відділеннями поштового зв’язку.

Щоп'ятниці всі анкети аналізуються керівництвом міського управління Фонду.

Вивчення думки відвідувачів органів Пенсійного фонду дає можливість дослідити рівень надання соціальних послуг. Практична користь полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на удосконалення діяльності пенсійників міського управління фонду.

Як зазначає керівник міського пенсійного відомства Людмила Лотоцька - «Управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях постійно тримає руку на пульсі життя, продовжує впроваджувати нові технології, розвивати дистанційні способи надання послуг громадянам, зокрема, інформаційних, оскільки в сучасних умовах саме такі форми взаємодії стають дедалі популярнішими серед населення».

 

Катерина Лакуста,

заступник начальника

управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях