На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Повернутись

Під постійною увагою виконавчих органів ради знаходиться робота із зверненнями громадян з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та інших нормативних документів, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

Протягом 9 місяців поточного року до виконавчих органів районної ради надійшло всього 1598 звернень, що на 322 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. Письмових  звернень надійшло 1493 (проти 1798 в минулому році), усних – 105 ( проти 122 в минулому році).

Зменшення кількості звернень громадян пояснюється тим, що в минулому році в рамках підготовки до святкування 600-річчя з дня першої писемної згадки про місто Чернівці, був виконаний великий обсяг робіт – це і ремонт фасадів, покрівель, ремонт і заміна інженерних мереж, і проведення робіт по благоустрою району, прибудинкових територій.

В зв‘язку із зменшенням загальної кількості звернень спостерігається зниження кількості колективних звернень (94 проти 285 в минулому році), звернень з житлових питань (894 проти 1153 в минулому році), питань комунального та дорожнього господарства, благоустрою (214 проти 249 в минулому році).

Разом з тим, зросла кількість звернень, які знайшли своє позитивне вирішення (67,8% проти 62,3% в минулому році). Практично на 100 відсотків позитивно вирішуються питання надання матеріальної допомоги, соціального захисту населення.

Треба зазначити, що виконавчими органами районної ради постійно проводиться робота, спрямована на підвищення якості розгляду звернень громадян. Протягом поточного року практично не було порушень термінів розгляду звернень.

Відділ по роботі із зверненнями громадян, виконавчі органи районної ради і надалі проводитиме роботу по підвищенню якості розгляду звернень, своєчасному наданню відповідей мешканцям району, позитивного вирішення питань, порушених в зверненнях.