На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

За кожним зверненням – людина

 

Робота із зверненнями громадян — це важлива складова діяльності управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях, спрямована на забезпечення захисту прав та законних інтересів громадян. Працівники управління розуміють: за кожним зверненням – людина, зі своїми сподіваннями, проблемами, інтересами, а інтереси кожної людини, яка звертається до Пенсійного фонду – на першому місці.

З огляду на досвід роботи з людьми можна стверджувати, що питання, пов'язані з прийомом громадян, реалізацією ними конституційного права на звернення, завжди були і будуть актуальними для органів влади усіх рівнів.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указів та доручень Президента України, нормативно-правових актів Уряду, в міському управлінні приділяється особлива увага забезпеченню конституційних прав громадян на звернення, створенню належних умов для реалізації цього права. Робота  в управлінні організована таким чином, що пенсіонер може отримати повну, зрозумілу та аргументовану інформацію на усі свої запитання. У роботі управління застосовується практика виїзних прийомів, працює «гаряча» телефонна лінія, завдяки якій компетентні відповіді на питання пенсійної тематики від керівництва управління протягом минулого року отримали понад 263 громадян.

Оскільки на сьогодні всі мешканці міста мають доступ до Інтернету, управлінням широко проводиться інформаційна робота щодо отримання консультацій з пенсійних питань в режимі скайп–зв'язку та реєстрації користувачів веб–порталу. Для городян, котрі не мають можливості скористатись Інтернетом вдома, управлінням налагоджено співпрацю із допомоги по  наданню даної послуги населенню з бібліотеками міста.

Управління продовжує модернізувати свою роботу, активно використовуючи ресурси сучасних засобів зв’язку. З жовтня 2013 року в управлінні запроваджено розсилку SMS-повідомлень пенсіонерам міста з актуальних питань пенсійного забезпечення. Мова йде про призначення пенсії, переосвідчення групи інвалідності для вчасного продовження виплати пенсії а також про можливість отримання пенсійних посвідчень та страхових свідоцтв ( надіслано 1380 СМС повідомлень). Повідомлення надсилаються на контактні номери мобільних телефонів, які за згодою зазначаються пенсіонерами при заповнені заяви про призначення пенсії. Дана послуга уже зарекомендувала себе та має схвальні відгуки городян.

З метою забезпечення відкритості у діяльності органів державної виконавчої влади організовано та проведено 90 виїзних прийомів громадян керівництвом  управління за місцем проживання, на котрих побували 263 особи.

Торік до посадових осіб управління звернулось більше 300 громадян, надійшло 769 письмових звернень, що на 177 менше, ніж у 2012 році. Найактивніша тематика звернень стосувалася порядку призначення та перерахунку пенсій.

Фахівці управління Пенсійного фонду упродовж 2013 року проводили ряд заходів з висвітлення актуальних питань державної політики в галузі соціального захисту населення, забезпечувало оперативне, доступне і змістовне інформування громадян про розвиток пенсійної системи, новації вітчизняного пенсійного законодавства.

 

Катерина Лакуста,

заступник начальника

управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях