На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради

протягом 2013 року.

 

Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній у місті Чернівці раді була спрямована на виконання заходів відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування».

Загальна кількість звернень до управлінь та відділів районної у місті ради, комунальних ремонтно-експлуатаційних підприємств, ПП«Житлосервіс», ТОВ «Торговий Дім Укрвторресурс» в 2013 році складає 20155.

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1847 звернень, що на 187 менше, ніж в 2012 році (2034).

У відповідності до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» керівництвом районної у місті ради згідно  затвердженого графіку проводились прийоми громадян. На особистому прийомі голови ради та заступників прийнято 205 звернень, що на 34 більше у порівнянні з минулим роком (171).

Протягом звітного періоду відбулись прийоми мешканців району за місцем їх проживання та роботи в приміщеннях КЖРЕП-9, КЖРЕП-11, ПП «Житлосервіс», ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», ПАТ «Чернівецький хлібокомбінат», КП «Чернівціспецкомунтранс», міськ РЕМ, вокзалу станції Чернівці Львівської державної залізниці, дошкільного навчального закладу № 2. Всього на виїзних прийомах прийнято 43 особи.

Письмових звернень надійшло 1642 (проти 1863 в минулому році). Кількість осіб, що їх підписала становить 2734.

У 2013 році кількість звернень, які надійшли через органи вищого рівня становить 394, що на 85 звернень менше, ніж в 2012 році (479). Загалом звернення від органів вищого рівня становлять 21,34 % від усіх звернень, порівняно з 23,55 % в минулому році.

Особлива увага  приділяється розгляду звернень від пільгової категорії мешканців  району. За звітний період до районної у місті ради звернулися 684  особи пільгової категорії, в т. ч. 21 інвалід ВВв, 93 учасники ВВв, 82 дитини війни, 19 учасників бойових дій, 351 інвалід загального захворювання, 63 ветерани праці, 11 багатодітних сімей, 8 учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та 9 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

За звітний період зменшилась кількість колективних звернень (107 проти 144). В основному мешканці звертались з питань ремонту покрівель, фасадів будинків, ремонту інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій до будинків.

Кількість повторних звернень зменшилась (79 проти 85 у 2012 році), що безумовно свідчить про більш ретельне ставлення відповідальних осіб  до розгляду звернень.

Зменшилась кількість дублетних звернень – 85 проти 104 в 2012 році.

Значною залишається кількість неодноразових  звернень – 165.

Протягом 2013 року 1380 питань, порушених у зверненнях громадян, були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 70,41% в порівнянні з 64,87%  в 2012 році.

Значна частина звернень, що розглянуті протягом 2013 року – 695 (35,46 %) стосуються питань соціального захисту населення. Громадяни звертались за наданням матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем, призначенням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. В 2013 році 608 мешканцям району надано матеріальну допомогу на загальну суму 129250 гривень.

839 звернень, а це 42,81 % від загальної кількості, надійшли з питань житлового господарства та покращання житлових умов.

В основному громадяни порушують проблемні питання, що пов’язані з утриманням та експлуатацією житлового фонду, капітального ремонту житлових будинків, ремонту комунікаційних мереж.

Слід відзначити, що протягом 2013 року за зверненнями громадян виконано капітальний ремонт покрівель за адресами – вул. Вірменська, 5, вул. Руська, 59, вул. Райса, 10, вул. О.Кобилянської, 49, вул. Глухівська, 6, вул. Дністрянська, 14, вул. Кишинівська, 20, вул. Головна, 25 та 189, вул. Пушкіна, 5, вул. Л.Кобилиці, 63, вул. Головна, 65.

На вул. О.Кобилянської, 10 та на вул. Шептицького, 9 виконано капремонт балконних галерей, на вул. Текстильників, 17 – ремонт мереж електропостачання, на вул. Головній, 35 – ремонт сходової клітини, ремонт під’їзду та сходової клітини на вул. Сагайдачного, 58. Виконано ремонт перекриття на вул. Гагаріна, 46, ремонт стіни на вул. Миколаївській, 8/1. На вул. Винниченка, 49 виконано ремонт фасаду будинку, веранди та водовідвідних елементів покрівлі. На вул. Головній, 181 виконано капітальний ремонт внутрішньобудинкових мереж центрального опалення. Виконано капремонт опалювальних печей за адресами: вул. Руська, 45/4, пров. Шкільний, 9/10.

284 звернення (14,49 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 6, опалення – 21, газифікації – 14. Зменшилась кількість звернень з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій (162 проти 207 у минулому році).

З метою забезпечення реалізації закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, 22 – 23 липня 2013 року в районній у місті  раді було організовано роботу телефонної «гарячої лінії», під час якої звернулось 6 осіб.

До районної у місті ради надійшли 11 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.