Відділ обліку та розподілу
житла нагадує черговикам, які перебувають на обліку громадян,
які потребують
поліпшення житлових умов
при виконавчому комітеті Першотравневої районної у
місті ради
Відповідно до п.25 та п. 25-1 «Правил обліку
громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень
в Українській РСР затверджені Постановою ради міністрів Української РСР і
Української республіканської ради професійних спілок від 11 грудня 1984 р.№
470, (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 365 (365-2011-п)
від
06.04.2011)
щороку в період з 1 жовтня по
31 грудня відділом проводиться перереєстрація громадян,
які перебувають на
квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх
облікові дані.
Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування та занесення інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
Перереєстрація здійснюється на підставі поданих громадянами наступних документів:
- довідка з ЖРЕПу про склад сім’ї та реєстрацію за відповідною формою;
- викопіювання плану приміщення або копія технічного паспорта житлового приміщення, договору житлового найму;
- копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів його сім’ї, копії свідоцтв про одруження (розірвання шлюбу) та про народження неповнолітніх дітей;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру на всіх членів сім’ї, в т. ч. неповнолітніх дітей;
- довідки з місця роботи заявника та дорослих членів його сім’ї;
- копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу, завірені в установленому порядку.
Повний пакет вказаних документів приймаються щодня в районній у місті раді (кабінет № 206 ) з 9.00 до 13.00, крім вихідних та святкових днів.