На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради

протягом 9 місяців 2013 року.

 

Одна із важливих ланок роботи Першотравневої районної у місті Чернівці ради – це робота із зверненнями громадян.

До виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом 9 місяців 2013 року надійшло 15191 звернення (проти 15616 за аналогічний період 2012 року).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1435 звернень, що на 76 звернень менше ніж аналогічний період минулого року (1511).

За звітний період до районної у місті ради надійшли 1288 письмових звернень, що на 86 менше ніж у минулому році (1374). На особистому прийомі керівництвом районної у місті ради прийнято 147 мешканців району, що на 10 більше, ніж за аналогічний період минулого року (137), з них головою ради – 87, заступниками – 60.

Проведено 8 прийомів громадян за їх місцем проживання та роботи. Відбулись виїзні прийоми в приміщеннях ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», КП «Чернівціспецкомунтранс», ПАТ «Чернівецький хлібокомбінат», вокзалу станції Чернівці Львівської державної залізниці, , КЖРЕП-9, КЖРЕП-11, ПП «Житлосервіс».

Через органи вищого рівня надійшли 324 звернення, що на 9 більше, ніж за аналогічний період минулого року (315).

Кількість повторних звернень значно зменшилась в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (49 проти 74).

До районної у місті ради звернулися 2129 осіб, в т. ч. інвалідів ВВв -18, учасників ВВв - 83, учасників бойових дій - 17, дітей війни - 66, інвалідів загального захворювання - 291, ветеранів праці - 45, пенсіонерів - 770. За звітний період надійшли 86 колективних звернень, проти 104 в 2012 році.

В звітному періоді розглянуто 1521 питання, що на 109 менше в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 649 (проти 719 в 2012 році), що складає 42,67% від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду - 371 і лише 160 із них знайшли своє позитивне вирішення; з питань надання житла – 16 (проти 34 в 2012 році); прийняття на квартирний облік та переоформлення особових рахунків – 114 (проти 100 в 2012 році); надання дозволів на реконструкцію, добудови – 127 (проти 151 за аналогічний період минулого року).

208 звернень (13,68%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 4 (проти 9 в 2012 році), опалення – 10 (проти 5 в 2012 році), газифікації – 10 (18 в 2012 році), санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 125 (проти 154 за аналогічний період минулого року).

37,61% складають звернення з питань соціального захисту, в т. ч. 555 звернень з проханням надати матеріальну допомогу, 515 (або 92,80%) із них вирішено позитивно.

Протягом 9 місяців 2013 року 993 звернення були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 69,20% в порівнянні з 63,74% за 9 місяців 2012 року.

Слід відзначити, що протягом 9 місяців поточного року за зверненнями громадян виконано ремонт покрівель за адресами – вул. Вірменська, 5, вул. Руська, 59, вул. Райса, 10, вул. О.Кобилянської, 49, вул. Глухівська, 6, вул. Дністрянська, 14, вул. Кишинівська, 20, вул. Головна, 25 та 189, вул. Пушкіна, 5, вул. Л.Кобилиці, 63.

На вул. О.Кобилянської, 10 виконано капремонт балконних галерей, на вул. Текстильників, 17 – ремонт мереж електропостачання, на вул. Головній, 35 – ремонт сходової клітини, ремонт під’їзду та сходової клітини на вул. Сагайдачного, 58. Виконано ремонт перекриття на вул. Гагаріна, 46, ремонт стіни на вул. Миколаївській, 8/1. На вул. Головній, 181/21 виконано заміну газового обладнання.

До районної у місті ради надійшли 11 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.

Питання забезпечення вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян і надалі залишаються актуальними, постійно перебувають  в полі зору районної у місті ради, її виконавчих органів, зусилля яких направлені на подальше вдосконалення роботи і досягнення позитивних результатів у виконанні делегованих повноважень в даному напрямку.