Вдосконалюємо роботу зі зверненнями громадян
На сьогоднішній день основна задача Пенсійного фонду - це підвищення якості обслуговування громадян з використанням сучасних новітніх технологій.
В управлінні Пенсійного фонду України в м. Чернівцях забезпечено роботу сучасної інформаційної послуги Skype, яка надає можливість громадянам поспілкуватись одночасно з кількома спеціалістами і оперативно отримати відповіді на поставлені запитання, адже онлайн–консультації відбуваються у приміщенні, де функціонує система «єдиного вікна». Як свідчить досвід, застосування новітніх технологій є особливо актуальним на сьогоднішній день для підприємців нашого міста, у яких на рахунку кожна хвилина, а також для людей з обмеженими фізичними можливостями. Тож для зручностей громадян щодо можливості отримання роз’яснень з пенсійних питань управлінням продовжено режим роботи онлайн–довідки.
Скористатись даною онлайн -послугою та отримати відповіді фахівців фонду можна щоденно (в робочий час) за адресою скайп-зв’язку :еdune_vikno
Тетяна Джуравець,
перший заступник начальника
управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях