На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Новітні технології - нові можливості отримання необхідної інформації щодо пенсійного забезпечення


У сучасному світі, коли роль інформаційних та телекомунікаційних технологій зростає, підвищуються й вимоги до удосконалення форм і методів обслуговування громадян, задоволення їх інформаційних потреб.

Такі вимоги висуваються і до органів пенсійної служби. Торік управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях стало першим серед органів Фонду в області, яким було запроваджено нову послугу, що надала можливість зробити консультації з питань пенсійного забезпечення ще більш доступними і зручними: до традиційних форм роз’яснювальної роботи додалося консультування громадян в режимі Skype-зв'язку.

Оскільки не всі мешканці міста мають доступ до Інтернет, наразі управлінням Фонду проводиться робота із налагодження співпраці із бібліотечними закладами, які надають послуги із безкоштовного доступу до всесвітньої комп’ютерної мережі, щодо сприяння в отриманні чернівчанами Skype-консультацій фахівців пенсійної служби.

Це і було головним приводом для зустрічі представників міського відомства Фонду із працівниками Чернівецької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Михайла Івасюка. Як зазначила в ході розмови головний спеціаліст відділу з організаційно – інформаційної роботи управління Фонду в м. Чернівцях Надія Лунгуляк, підвищення якості обслуговування громадян з використанням сучасних технологій на сьогодні є важливою задачею для Пенсійного фонду України. Представник пенсійної служби розповіла, що сучасна інформаційна послуга дає можливість громадянам поспілкуватись одночасно з кількома спеціалістами і оперативно отримати відповіді на поставлені запитання, оскільки онлайн–консультування через систему Skype відбуваються у приміщенні, де функціонує система «єдиного вікна». Зі свого боку представники бібліотеки запевнили, що сприятимуть своїм читачам та відвідувачам в отриманні соціально важливої інформації. Для цього є все необхідне: бібліотека забезпечена інформаційним центром, де обладнано 10 комп’ютерів з відповідним програмним забезпеченням, проектором, сканером, принтером, веб-камерами з навушниками та мікрофонами.

 

Оксана Штифанович,

головний спеціаліст відділу

 по роботі із зверненнями громадян

управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях