На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Підпорядкованість: виконавчий орган районної ради, підзвітний районній у місті раді та її виконавчому комітеті, підпорядкований голові районної в місті Чернівці ради.

Працівники відділу

положення про відділ

Адреса: м. Чернівці. вул. Руська. 183
Телефон: (0372) 55-62-59
Напрямки роботи:
  • Організація обліку фінансово – господарської діяльності районної у місті ради та її виконавчого комітету;
  • Здійснення контролю за збереженням державної комунальної власності, що перебуває на балансі виконавчого комітету районної ради, правильним та раціональним витрачанням грошових коштів та матеріальних цінностей, дотримання найсуворішого режиму економії виконавчим комітетом районної ради і своєчасності господарських розрахунків виконавчими органами районної ради (крім управління житлового господарства районної ради (надалі РЖУ);
  • Забезпечення збереження касової та розрахункової дисципліни;
  • Здійснення постійного контролю за своєчасним оформленням оприбуткуванням та витратами грошових коштів і товарно – матеріальних цінностей, проведення, у встановленому порядку, зняття залишку готівки в касі;
  • Забезпечення оформлення, у встановлені строки, фінансово – розрахункових та банківських документів по бюджету;
  • Контроль за витрачанням отриманих в банку коштів та оформлення необхідних для банку документів та довідок;
  • Забезпечення правильного відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов’язаних з рухом матеріальних цінностей;
  • Організація та прийняття участі в інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться в приміщенні районної ради;
  • Контроль за правильним оформленням і здачею прибутково-видаткових документів;
  • Ведення обліку витрат комунальних послуг і забезпечення своєчасного відшкодування цих витрат надавачам послуг;
  • Забезпечення своєчасного нарахування, отримання та видачі заробітної плати, лікарняних, відпускних та інших виплат працівникам виконавчих органів районної ради (крім РЖУ), здійснення контролю за правильністю використання фонду заробітної плати, дотриманням встановлених штатів, посадових окладів, кошторисів адміністративно господарських та інших витрат а також дотриманням платіжної і фінансової дисципліни;
  • Проведення нарахування і видачі готівки компенсаційних виплат визначеним особам, відповідно до вимог законодавства;
  • Ведення обліку розрахунків з дебіторами та кредиторами, оформлення меморіального ордеру № 6 по розрахунках з підприємствами та організаціями за товари і послуги, здійснення контролю за своєчасним стягненням дебіторської і погашенням кредиторської заборгованості;
  • Контроль за своєчасністю розрахунків з підзвітними особами, оформлення меморіального ордеру № 8;
  • Здійснення контролю за списанням матеріальних цінностей, нестач, втрат, дебіторської заборгованості та інших коштів, оформлення меморіального ордеру № 13 на списання матеріальних цінностей, правильним і своєчасним проведенням та оформленням, у встановленому порядку, переоцінки товарно-матеріальних цінностей;
  • Ведення роботи по економічному плануванню, вирахування потреби у всіх видах асигнувань для стабільної роботи виконавчих органів ради (крім РЖУ), здійснення (спільно з іншими відділами, управліннями) економічного аналізу фінансово-господарської діяльності установи за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, ліквідації втрат і непродуктивних витрат;
  • Розробка кошторисів, складання розрахунків до кошторису витрат по основній діяльності виконавчого комітету районної ради, здійснення контролю за правильністю їх використання;
  • Ведення обліку касових та фактичних витрат по виконанню кошторису витрат.
  • Складання бухгалтерської та статистичної звітності, своєчасне подання їх відповідним органам;
  • Ведення обліку цільового фонду по всіх видах поступлень та видатків;
  • Забезпечення збереження бухгалтерських документів і бухгалтерського архіву у встановленому порядку;
  • Вжиття заходів щодо попередження нестач, розтрат та інших порушень і зловживань, забезпечення своєчасності оформлення матеріалів за нестачами, розкраданнями та іншими зловживаннями;
  • Застосування затверджених, у встановленому порядку, типових уніфікованих форм первинної облікової документації, суворе дотримання порядку оформлення цієї документації;
  • Інші завдання та обов’язки покладені на неї розпорядженнями голови районної ради.