На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради

протягом І кварталу 2013 року.

 

Впродовж І кварталу 2013 року до виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради надійшли на розгляд 4911 звернень, що на 301 більше, ніж за аналогічний період минулого року (4610).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 455 звернень, що на 20 менше, ніж в І кварталі 2012 року.

Письмових звернень надійшло 428 (проти 433 в минулому році), усних 27 (проти 42 в минулому році). Розглянуто 494 питання, які були порушені 638 мешканцями району.

Значно збільшилась кількість звернень, що надійшли на розгляд через органи вищого рівня (107 проти 63 в 2012 році).

Особлива увага приділяється розгляду звернень інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших найменш захищених категорій населення. Впродовж І кварталу 2013 року до районної у місті ради звернулися 204 особи пільгової категорії, в тому числі 2 інваліди Великої Вітчизняної війни, 25 учасників Великої Вітчизняної війни, 25 дітей війни, 4 учасники бойових дій, 118 інвалідів загального захворювання, 13 ветеранів праці, 2 багатодітні сім’ї та 2 особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Як і в минулому році, за звітний період надійшло на розгляд 20 колективних звернень.

Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань соціального захисту – надання матеріальної допомоги, інших видів соціальних виплат та допомог, призначення субсидії (229 проти 193 за аналогічний період минулого року). 166 (72,49 %) із них вирішено позитивно.

З питань житлового господарства надійшло 189 звернень, що складає 38,26 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 112, з питань реконструкцій, добудов, перепланування житлових приміщень – 43.

Кількість звернень, щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків зменшилась на 32,43 % (25 проти 37 в минулому році).

48 звернень (9,72 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань опалення – 5, газифікації – 1, з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 30.

Протягом звітного періоду 256 звернень (проти 252 за аналогічний період минулого року) були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 56,27 %.

Головою Першотравневої районної у місті ради протягом І кварталу 2013 року проведено прийом громадян – мешканців району за місцем їх проживання та роботи в ПП «Житлосервіс».

До районної у місті ради надійшли 2 запити громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.

Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній у місті раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.