На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Що таке персоніфікований облік про застраховану особу


Персоніфікований облік, створений на основі новітніх інформаційних технологій, полягає в процесі збирання, оброблення, систематизації та зберіганні передбачених законодавством про пенсійне страхування відомостей про застраховану особу.

На даний момент вже створено єдиний державний автоматизований банк відомостей про тривалість трудового стажу працівників, їх заробітки та суми внесків, а також внески, які сплатили до Пенсійного фонду України роботодавці. В повному та своєчасному залученні платників страхових внесків до звітності, незалежно від системи оподаткування, для забезпечення прав громадян на пенсійне страхування повинна бути зацікавленість як Пенсійного фонду, так і самої застрахованої особи.

Кожна застрахована особа має можливість отримати інформацію з бази СПОВ про стаж, заробіток, суми відрахувань та внесків до Пенсійного фонду України. Для перевірки достовірності цих даних вона має право вимагати від свого страхувальника підтвердження про сплату ним страхових внесків на її користь. В разі відсутності такої інформації або подання її не в повному обсязі, застрахована особа має право спонукати роботодавця до фінансової дисципліни через суд згідно чинного законодавства. 

З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, Пенсійний фонд України розробив веб–портал електронних послуг, який розпочав роботу з 1 жовтня 2012 року.

За допомогою ресурсу громадяни можуть отримати інформацію, зокрема, про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, зразки заяв, запитів на інформацію та інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, виплати допомоги на поховання, а також iнформацiю про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді та стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді.

Для того, щоб стати користувачем електронних послуг, достатньо один раз звернутися до управління Пенсійного фонду України у м. Чернівцях iз заявою (за наявності паспорта та iдентифiкацiйного номеру) та отримати персональний реєстраційний код доступу до веб–порталу.

Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua

 

Сергій Сєдін,

начальник відділу персоніфікованого обліку

управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях