На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Інформація

про роботу із зверненнями громадян,

що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради

протягом 2012 року.

 

 

Одна із важливих ланок роботи Першотравневої районної у місті Чернівці ради – це робота із зверненнями громадян.

До виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом 2012 року надійшло 22438 звернень (проти 16696 в 2011 році та 21614 в 2010 році).

Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшли 2034 звернення, що на 224 менше ніж  в 2011 році та на 114 менше ніж в 2010 році.

У відповідності до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» керівництвом районної у місті ради, її структурними підрозділами згідно затвердженого графіку проводились прийоми громадян. На особистому прийомі голови ради та заступників прийнято 171 звернення, що на 4 більше у порівнянні з минулим роком (167).

Протягом звітного періоду відбулись прийоми мешканців району за їх місцем проживання та роботи в приміщеннях КЖРЕП-9, КЖРЕП-11, КЖРЕП-12, ПП «Житлосервіс», ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», КП «Чернівціводоканал», КП «Трест зеленого господарства і протизсувних робіт», ВАТ «Арніка», ВАТ «Чернівецький цегельний завод № 3», міська поліклініка № 1.

Письмових звернень надійшло 1863 (проти 2091 в минулому році). Кількість осіб, що їх підписала становить 3517.

У 2012 році кількість звернень, які надійшли через органи вищого рівня становить 479, що на 51 звернення більше, ніж за звітний період минулого року (428). Загалом звернення від органів вищого рівня становлять 23,55 % від усіх звернень, порівняно з 18,96 % в минулому році.

Особлива увага приділяється розгляду звернень від пільгової категорії мешканців району. За звітний період до районної у місті ради звернулися 680 осіб пільгової категорії, в т. ч. 19 інвалідів ВВВ, 75 учасників ВВВ, 105 дітей війни, 13 учасників бойових дій, 311 інвалідів загального захворювання, 45 ветеранів праці, 14 багатодітних сімей, 25 учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та 9 осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

За звітний період збільшилась кількість колективних звернень (144 проти 121). В основному мешканці звертались з питань ремонту покрівель, фасадів будинків, ремонту інженерних мереж, благоустрою прилеглих територій.

Кількість повторних звернень залишилася майже на рівні минулого року ( 85 проти 97 у 2011 році), їх питома вага складає 4,18 %.

Значно збільшилась кількість дублетних звернень – 104 проти 51 в 2011 році. Як правило, їх авторами є особи, які надсилають звернення однакового змісту до різних органів вищого рівня, при цьому вони не зважають на їх повноваження, сподіваючись на те, що вирішать свої проблеми без врахування чинного законодавства.

Значною залишається кількість неодноразових звернень – 193.

За результатами аналізу питань, які порушували у зверненнях мешканці району, можна зробити наступні висновки. Громадяни звертаються до органів вищого рівня та керівництва районної у місті ради, передусім, із заявами та клопотаннями щодо вирішення конкретних життєвих проблем. Найбільш болючі - це питання соціального захисту. Протягом 2012 року їх надійшло на розгляд 676, що складає 31,01% від загальної кількості. Мешканці району просять надати матеріальну допомогу на лікування та вирішення соціально-побутових проблем. За 2012 рік 582 мешканцям району надано матеріальну допомогу на загальну суму 125100,00 гривень.

Протягом звітного періоду 966 звернень надійшли з питань житлової політики, що складає 44,31 % від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду – 503, з питань реконструкції, добудов, перепланування житлових приміщень – 173, з питань надання житла – 39.

Значно зменшилась кількість звернень щодо прийняття на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, переоформлення особових рахунків (159 проти 238 в минулому році).

312 звернень (14,31 %) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 11, опалення – 13, газифікації – 23. Зросла кількість звернень з питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій (207 проти 169 у минулому році).

Протягом звітного періоду управліннями та відділами  районної у місті ради вживались заходи щодо позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях мешканцями. 1414 питань  були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 64,87 %. На 25,97 % питань надано кваліфіковані роз’яснення, 1,43 % - відмовлено, решта питань знаходяться на подальшому контролі до вирішення по суті.

Протягом 2012 року виконано капітальний ремонт покрівель за 24 адресами. Із них – Козачука, 12, Головна, 31, 3 та 5, Н.Яремчука,38 та 7, Ломоносова, 9, Шевченка, 54 та 46, Руська, 269, 283а та 74, Челюскінців, 16, Ковальчука, 6, Сагайдачного, 25 та 26, Г.Артемовського, 4, Гагаріна, 62.

На вул. Шевченка, 90, Головній, 35, Кохановського, 6, Герцена, 32 та 34, Руська, 176 та 29, Кохановського, 6, Сагайдачного, 29 виконано ремонт оголовків димовентканалів. Ремонт балконних галерей виконано на вул. Барбюса, 8, Українській, 6 та 32, Руській, 36, Головній, 117, 31 та 33.

Виконано капітальний ремонт будинку на вул. Буковинській, 18а.

В кв.1 на вул. О.Кобилянської, 16 виконано ремонтні роботи по усуненню сирості в квартирі.

З метою забезпечення реалізації закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, 13 – 14 вересня 2012 року в Першотравневій районній у місті Чернівці раді було організовано роботу телефонної «гарячої лінії» керівниками структурних підрозділів.

До районної у місті ради надійшли 7 запитів громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.

Управліннями та відділами Першотравневої районної у місті ради забезпечується своєчасність, об’єктивність та повнота розгляду піднятих у зверненнях питань у визначені законодавством терміни.