На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
20.07.2011 Детальніше...
 
 
На головну сторінку

Звернення громадян –

дзеркальне відображення роботи спеціалістів Фонду

 

Турбота про людей похилого віку займає центральне місце в діяльності управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях, саме тому головним правилом в роботі колективу стало твердження: “Ми працюємо для людей”. Для кожного спеціаліста найважливіше, щоб пенсіонери та страхувальники, застраховані особи – усі ті люди, які звертаються до управління за консультаціями – отримали кваліфіковану допомогу, чуйне ставлення до їх життєвих проблем і, насамперед, залишились вдоволені результатами і рівнем обслуговування. Керівництво та фахівці завжди відкриті для спілкування з тими, хто цього потребує, тому систематично проводяться виїзні прийоми громадян, зустрічі в трудових колективах. Це дозволяє без зволікань вирішувати нагальні питання, дає змогу громадянам дізнатися безпосередньо від відповідальних осіб, які заходи будуть вжиті для задоволення їх звернень і запитів.

Вищезазначені напрямки роботи є лише частиною комплексу заходів, які дозволяють підвищити ефективність та якість обслуговування пенсіонерів в управлінні Пенсійного фонду в м. Чернівцях. Пенсіонер, який звертається до державних органів не повинен залишатися сам-на-сам зі своїми проблемами.

Робота із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м. Чернівцях спрямована на забезпечення громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян".

Переймаючись проблемами людей, спеціалісти управління роблять все для того, щоб громадяни могли отримати відповіді на всі питання, які їх цікавлять. З цією метою проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна робота: виступи по радіо, публікації в друкованих засобах масової інформації, співпраця з профспілковими та громадськими організаціями інвалідів, чорнобильців, виготовлення брошур, буклетів, листівок на актуальні теми.

З метою забезпечення оперативного і якісного надання послуг громадянам міста цього року в управлінні запроваджено здійснення прийому та обслуговування відвідувачів за принципом “єдиного вікна”.

За 10 місяців нинішнього року фахівці управління під час особистих прийомів проконсультували майже 520 громадян, що в 2 рази менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року (1044) та свідчить про обізнаність громадянами про зміни в пенсійному законодавстві.

Суттєва кількість звернень громадян стосувалася порядку проведення перерахунку пенсій з 1 травня 2012 року, відповідно до соціальних ініціатив Президента України. Чернівчани не залишились байдужими до новацій, запропонованих Главою держави, і активно цікавились особливостями підвищення соціальних стандартів у сфері пенсійного забезпечення. Також більше звернень цього року громадян, охочих оформити пенсію, за рахунок досягнення пенсійного віку жінками, яким такий вік було підвищено відповідно до Закону України „Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи”.

Переважна більшість питань, з якими зверталися громадяни на особистих прийомах до фахівців управління протягом звітного періоду, стосувалися призначення та перерахунку пенсій. З такими питаннями звернулося понад 118 осіб (або 14,7% від загальної кількості прийнятих звернень громадян). Крім цього, значна кількість усних звернень пов’язана з роз’ясненням окремих норм чинного пенсійного законодавства та змін, що відбулися з початку року. З цих питань до управління звернулося близько 682 особи.

Протягом січня – жовтня нинішнього року до управління надійшло 282 письмових звернення громадян, що значно менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року (9179).

Питання, порушені заявниками у письмових зверненнях, найчастіше стосувалися перевірки правильності призначення (обчислення) пенсійних виплат, можливості збільшення розмірів пенсій та виконання рішень суду.

В управлінні з червня поточного року діє нова сучасна послуга – надання громадянам консультацій в режимі скайп–зв’язку. Ця сучасна інформаційна послуга надає можливість громадянам поспілкуватись одночасно з кількома спеціалістами і оперативно отримати відповіді на поставлені питання. А кількість охочих скористатися послугами новітнього інформаційного консультування дедалі збільшується. Інтернет – консультації щодо пенсійного забезпечення, сплати єдиного соціального внеску та з інших питань, що входять до компетенції Пенсійного фонду, чернівчани можуть отримати щосереди і щоп’ятниці з 14 до 16 години за адресою Skype-зв’язку edune_vikno.

З метою забезпечення оперативного вирішення питань які хвилюють громадян в управлінні організована та щоденно діє “гаряча” телефонна лінія, якою з початку року скористалися понад 750 осіб. Усім громадянам надані кваліфіковані відповіді.

Так, за допомогою різноманітних заходів працівники управління забезпечують надання соціальних послуг чернівчанам. А звернення громадян являються дзеркальним відображенням роботи спеціалістів Фонду.

   

 

Тетяна Сакалюк,

начальник відділу по роботі

із зверненнями громадян

управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях