З 1 жовтня 2012 року у Пенсійному
фонді України почав діяти
веб-портал електронних послуг
З метою покращання якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який почав працювати з 1 жовтня 2012 року.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України:portal.pfu.gov.ua.
Веб-портал забезпечує доступ до розміщеної на веб-порталі інформації для громадян та застрахованих осіб:
- про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;
- про права, обов’язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
- про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення;
- про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, тощо;
- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання тощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;
- про права, обов’язки та відповідальність застрахованих осіб;
- про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом «єдиного вікна».
Для страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно:
- про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу;
- про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов’язки;
- про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
- про умови та порядок складання і подання звітності;
- про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;
- зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складання та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді.
За умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу застраховані особи та страхувальники, у тому числі фізичні особи – підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, отримають також доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника.
За допомогою веб-порталу користувачі можуть також дізнаватися про стан розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуватися на прийом у територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.
Для реєстрації на веб-порталі громадянам та застрахованим особам, пенсіонерам, представникам страхувальників м. Чернівці необхідно звернутися з відповідною заявою за адресою м. Чернівці, вул. Алма-Атинська буд.9 , каб. 10, т. 576977.
Управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях