Інформація
про роботу із зверненнями громадян,
що надійшли до Першотравневої районної у місті Чернівці ради
протягом 9 місяців 2012 року.
До виконавчих органів Першотравневої районної у місті Чернівці ради протягом 9 місяців 2012 року надійшло 15859 звернень (проти 12357 за аналогічний період 2011 року).
Безпосередньо до керівництва районної у місті ради надійшло 1511 звернень, що на 163 звернення менше ніж аналогічний період минулого року (1674).
За звітний період до Першотравневої районної у місті ради надійшли 1374 письмові звернення, що на 166 менше ніж у минулому році (1540). На особистому прийомі керівництвом районної у місті ради прийнято 137 мешканців району, що на 3 більше, ніж за аналогічний період минулого року (134), з них головою ради – 76, заступниками – 61.
Проведено 8 прийомів громадян за їх місцем проживання та роботи. Відбулись виїзні прийоми в приміщеннях ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь для інвалідів Вітчизняної війни», КП «Чернівціводоканал», ВАТ «Чернівецький цегельний завод №3», КП «Трест зеленого господарства і протизсувних робіт», міська поліклініка №1, КЖРЕП-11, КЖРЕП-9, ПП «Житлосервіс»,
Через органи вищого рівня надійшли 315 звернень, що на 18 менше, ніж за аналогічний період минулого року (333).
До районної у місті ради звернулися 2778 осіб, в т. ч. інвалідів ВВв - 14, учасників ВВв - 62, учасників бойових дій - 10, дітей війни - 92, інвалідів загального захворювання - 245, ветеранів праці - 40, пенсіонерів - 910. За звітний період надійшли 104 колективні звернення, проти 99 в 2011 році.
В звітному періоді розглянуто 1630 питань, що на 107 менше в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року.
Найбільша кількість звернень протягом звітного періоду надійшла з питань житлового господарства – 719 (проти 885 в 2011 році), що складає 44,11% від загальної кількості розглянутих питань, зокрема, з питань ремонту та експлуатації житлового фонду - 375 і лише 152 із них знайшли своє позитивне вирішення; з питань надання житла – 34 (проти 59 в 2011 році); прийняття на квартирний облік та переоформлення особових рахунків – 100 (проти 168 в 2011 році); надання дозволів на реконструкцію, добудови – 151 (проти 181 за аналогічний період минулого року).
230 звернень (14,11%) надійшли з питань комунального господарства, зокрема, з питань водопостачання – 9 (проти 2 в 2011 році), опалення – 5 (проти 15 в 2011 році), газифікації – 18 (16 в 2011 році), санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій – 154 (проти 143 за аналогічний період минулого року).
31,42% складають звернення з питань соціального захисту, в т. ч. 502 звернення з проханням надати матеріальну допомогу, 450 (або 89,65%) із них вирішено позитивно. Одноразову грошову допомогу надано мешканцям району на загальну суму 92100,00 грн.
Протягом 9 місяців 2012 року 963 звернення були розглянуті і вирішені позитивно, що складає 63,74% в порівнянні з 63,62% за 9 місяців 2011 року.
Слід відзначити, що протягом 9 місяців поточного року виконано капітальний ремонт покрівель за адресами – вул. Гонти, 23, вул. Ломоносова, 9, вул. Челюскінців, 16, вул. Головна, 3, вул. Головна, 5, вул. Руська, 269, вул. Козачука, 12, вул. Шевченка, 54, вул. Н.Яремчука, 38 та 7. На вул. Шевченка, 90 виконано ремонт оголовків димовентканалів, на вул. Головній, 31 – ремонт покрівлі та балконних галерей, виконано ремонт мереж електропостачання будинків за адресами – вул. Шевченка, 26, вул. Руська, 235 (3 під’їзд) та 279 (2,6 під’їзди). Проведено капітальний ремонт будинку на вул. Буковинській, 18а.
До районної у місті ради надійшли 4 запити громадян відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на які у встановлені терміни надані вичерпні відповіді.
З метою забезпечення реалізації закріпленого Конституцією України права громадян на звернення до органів державної влади, 13 – 14 вересня 2012 року в Першотравневій районній у місті Чернівці раді було організовано роботу телефонної «гарячої лінії» керівниками структурних підрозділів районної у місті ради.
Робота із зверненнями громадян у Першотравневій районній у місті Чернівці раді буде й надалі пріоритетною у повсякденній діяльності.
Відділ по роботі із зверненнями громадян