На головну сторінку Контакти Карта сайту
 
 

Актуально

18.02.2015 Перелік сховищ та укриттів на території Першотравневого району Детальніше...
 
09.01.2015 Для оперативного реагування на аварійні ситуації до Вашої уваги надається перелік телефонів оперативних служб м. Чернівці Детальніше...
 
 
На головну сторінку

11.03.2016   Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях повідомляє

У січні чернівчани поповнили місцевий бюджет на понад 60 млн. грн.

Упродовж січня 2016 року  чернівецькі платники податків сплатили до місцевого бюджету 61,6 млн. грн. податків і зборів, що на 26 відс., або на 16,0 млн. грн. більше, ніж  минулого року.

Один із найвагоміших платежів – це податок на доходи фізичних осіб, якого протягом січня надійшло 33,5 млн. гривень, що становить 54,7 відс. від загальних надходжень.

Суттєвими джерелами наповнення  місцевої скарбниці є плата за землю, що додала до бюджету 7,0 млн. грн., єдиний податок – 8,3 млн. грн.

Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів приніс місцевому бюджету 10,7 млн. гривень. Нагадаємо, що він сплачується з 1 січня 2015 року. За алкогольно-тютюнові ліцензії місцевий бюджет отримав 1,3 млн. грн. 
 

10.03.2016   Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях повідомляє

У Чернівцях продають підакцизні товари майже 600 підприємців

Як розповіла начальник відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ДПІ у м. Чернівцях Людмила Осадчук, на обліку в ДПІ у м. Чернівцях перебувають 587 платників акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами ( у т.ч 136 юридичних та 451 фізична особа).

Упродовж січня 2016-го року бюджет Чернівців отримав 10,7 млн. грн. акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами. Найбільше податку у січні 2016-го року  отримала місцева казна від продажу алкогольних напоїв – 4,5 млн. грн., або понад 42 відсотки у структурі надходжень з роздрібного акцизу. Надходження від реалізації тютюнових виробів склали 3,2 млн. грн., а від реалізації нафтопродуктів – 3,0 млн. грн.».

Нагадаємо, що з 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» від 24.12.2015 р. № 909-VIII, яким запроваджено наступні ставки акцизного податку: для пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну залишається незмінною — у розмірі 5%; а для пального складатиме 0,042євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) товару.

Серед новацій податкового законодавства 2016 року – запровадження системи електронного адміністрування реалізації пального та введення акцизної накладної як обов’язкового електронного документу. Така накладна складатиметься при здійсненні всіх операцій з реалізації пального на внутрішньому ринку.

Відповідно до цієї норми до платників акцизного податку, які здійснюють реалізацію пального, крім виробників, імпортерів та суб’єктів роздрібної торгівлі пальним, віднесено осіб, які реалізують пальне.

Акцизні накладні діятимуть аналогічно до податкових накладних з ПДВ, складатимуться в електронному вигляді продавцями і надаватимуться покупцям та реєструватимуться в Єдиному реєстрі акцизних накладних. При ненаданні акцизної накладної або порушення правил її складання, покупець матиме право подати скаргу на винну особу – продавця. До акцизних накладних за необхідності складатимуться розрахунки коригування.

Норми про запровадження акцизних накладних при реалізації пального, Єдиного реєстру акцизних накладних та системи електронного адміністрування реалізації пального набирають чинності з 1 березня 2016 року.

Докладніше про це у листі ДФС України від 21 січня 2016 року №1903/7/99-99-19-03-03-17 «Про порядок декларування акцизного податку».
 

10.03.2016   Управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях повідомляє

ПЕНСІОНЕРАМ - ПРО ПЕРЕПЛАТУ ПЕНСІЙ

Як показує практика, працівникам управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях часто доводиться приймати розпорядження про зміну розміру пенсії, як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, не рідко з фіксуванням переплат пенсій.

Серед основних причин переплат:

- надання недостовірних даних пенсіонерами, підприємствами, установами, організаціями;

- неповідомлення пенсіонерами про працевлаштування або реєстрацію підприємницької діяльності;

- неповідомлення про зміни в складі сім'ї та інше.

Детальніше необхідно зупинитися на факті працевлаштування пенсіонера, і на тому, як це впливає на розмір пенсії.

Пенсійні виплати призначаються і виплачуються як працюючим, так і непрацюючим громадянам, однак, індексація пенсії, виплата деяких видів доплат, а з жовтня 2011 року і перерахунки пенсій у зв'язку з збільшенням прожиткового мінімуму, проводяться тільки непрацюючим пенсіонерам.

Неповідомлення управління Пенсійного фонду про факт працевлаштування призводить до  переплати пенсії.

Звісно, факт працевлаштування буде виявлений в обов'язковому порядку - питання тільки часу. Адже роботодавці щомісячно подають до територіальних органів Міністерства доходів і зборів звітність про суми нарахованої кожному працівникові заробітної плати. Після чого звіти надходять до Пенсійного фонду та в центральному сховищі баз даних, на рівні Пенсійного фонду України, відбувається відповідна перевірка.

Реєстри виявлених в результаті перевірки працюючих пенсіонерів повертаються для відпрацювання в територіальні управління Пенсійного фонду. В подальшому, документально встановивши факт працевлаштування, приймається рішення про зміну розміру пенсії і утримання переплати.

Тобто, пенсіонерові, який не повідомив про працевлаштування, після виявлення органом Пенсійного фонду факту роботи, буде перераховано пенсію в розмірі, передбаченому законодавством для працюючих громадян. Після чого, проводяться утримання з пенсії до повного погашення суми переплати  відповідно до ст.50 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». Щоб уникнути таких ситуацій пенсіонери повинні своєчасно повідомляти управління Фонду  про факт працевлаштування.

Окремо необхідно зауважити, що фізична особа-підприємець відноситься до категорії працевлаштованих осіб, до моменту виключення її з Єдиного державного реєстру, незалежно від того здійснює вона підприємницьку діяльність, чи ні.

Відповідальне ставлення до свого обов’язку убереже Вас від неприємних клопотів по поверненню отриманих коштів.

Також необхідно звернути увагу на те, що інформувати необхідно, як про працевлаштування, так і про звільнення (закриття підприємницької діяльності), оскільки, після розгляду такої заяви територіальним управлінням приймається рішення по проведенню виплат і перерахунків. Залежно від обставин збільшення пенсії можуть бути значними.

Отже, щоб уникнути небажаних утримань пенсійних виплат, наполегливо рекомендуємо своєчасно звертатися з відповідними документами  до управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях.

Катерина Лакуста, заступник начальника управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях
 

10.03.2016   Управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях повідомляє

Заборгованість до Пенсійного фонду в м. Чернівцях,

станом на 01.03.2016

 

Станом на 01.03.2016 боржниками до управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях залишаються:

 

- ДП завод «Електропобутприлад» – керівник Пуздряк Д.О., загальна сума боргу 347,53 тис.грн. (в т.ч. по страхових внесках 4,28 тис.грн., по пільгових пенсіях 348, 07 тис.грн.);

- Чернівецьке обласне державне об'єднання спиртової та лікеро-горілчаної промисловості – визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру – арбітражний керуючий Нестіна О.В., загальна сума боргу 884,40 тис.грн., (в т.ч. по страхових внесках 847,43 тис.грн., по пільгових пенсіях – 36,97 тис.грн.);

- ДП Легкого машинобудування «Чернівцілегмаш» - загальна сума боргу 771,59 тис.грн. (в т.ч. по страхових внесках 110,74 тис.грн., по пільгових пенсіях 660,85 тис.грн.);

- Акціонерне товариство закритого виду «Виробничо-торгівельна кондитерська фірма «Буковинка» – визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру – арбітражний керуючий - Бандола О.О., загальна сума боргу 392,70 тис.грн, (в т.ч. по страхових внесках 386,42 тис.грн., по пільгових пенсіях 6,28 тис.грн.);

- ТзОВ «Блікс»– визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру - арбітражний керуючий Власова С.А., загальна сума боргу по страхових внесках 57,62 тис.грн.;

- КС «Бісер»– визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру - арбітражний керуючий Мацьоцький О.І., загальна сума боргу по страхових внесках 11,35 тис.грн.;

-Державна акціонерна компанія “Хліб України” Чернівецький комбінат хлібопродуктів” – керівник Буханевич О.М., загальна сума боргу 862,70 тис.грн., (в т.ч. по страхових внесках – 824,60 тис.грн., по пільгових пенсіях – 38,10 тис.грн.);

- Державне підприємство «Дослідне господарство «Центральне» - порушено справу про банкрутство (процедура санації) - арбітражний керуючий Попович Д.М., загальна сума боргу 529,58 тис. грн., (в т.ч. по страхових внесках – 347,25 тис.грн., по пільгових пенсіях – 192,06 тис.грн.);

- ВКФ „Кераміка-Буковина” - керівник Лісовенко В.Г., загальна сума боргу по страхових внесках 228,12 тис.грн.;

- Приватна Білдінг Компанія – керівник Цибуляк Ю.С., загальна сума боргу по страхових внесках 115,61 тис.грн.;

- ТзОВ «Підприємство з іноземними інвестиціями «Авіс-Енергомаш» – керівник Гладкий М.І., загальна сума боргу по страхових внесках 90,69 тис.грн.;

- КП «Чернівцішляхбуд» - керівник Мацьопа В.І. загальна сума боргу 67,36 тис.грн. (в т.ч. по страхових внесках – 17,47 тис.грн., по пільгових пенсіях – 49,89 тис.грн.);

- Чернівецька центральна обласна рятувальна служба товариства рятування на водах України – керівник Катинський М.О., загальна сума боргу – 60,32 тис.грн, (в т.ч. по страхових внесках – 40,87 тис.грн., по пільгових пенсіях – 19,45 тис.грн);

- Видавництво «Золоті литаври» – керівник Танащик Д.Д., загальна сума боргу по страхових внесках 44,19 тис.грн.;

- МПП "Оазис плюс" - керівник Маковійчук Я.В., загальна сума боргу по страхових внесках 38,18 тис.грн.;

- ОКТВ фірма «Кооператор-Буковина» Чернівецької облспоживспілки – керівник Ланівський М.Д., загальна сума боргу по страхових внесках 36,98 тис.грн.;

- ТзОВ «Лістех» – керівник Ткачук В.І., загальна сума боргу по страхових внесках 34,71 тис.грн.;

- ТзОВ  „Національні традиції Буковини” – керівник Мельничук В.І., загальна сума боргу по страхових внесках 26,13 тис.грн.;

- Контора «Агрокомплект» ВАТ «Облагропостачсервіс» - керівник Перепічко І.А., загальна сума боргу по страхових внесках 18,55 тис.грн.;

- ТзОВ «Єні хаят» - керівник Четін Ахмет, загальна сума боргу по страхових внесках 17,14 тис.грн.;

- ТзОВ «Мотор Центр» – керівник Лесь І.О., загальна сума боргу по страхових внесках 15,41 тис.грн.;

- ПП «Діалог консул груп» – керівник Рудь Л.С., загальна сума боргу по страхових внесках 10,91 тис.грн.;

- ТОВ «Проект строй» – керівник Бурштин А.С., загальна сума боргу по страхових внесках 9,67 тис.грн.;

- ТОВ «Італавтоцентр» – керівник Лєскова О.В., загальна сума боргу по страхових внесках 7,52 тис.грн.;

- Чернівецьке відділення ВАТ «Селянський комерційний банк «Дністер» - керівник Онуцький М.М., загальна сума боргу по страхових внесках 5,40 тис.грн.;

- ТОВ «Інвестиційно-консалтингова компанія «Дивосвіт» - керівник Мельнічук Л.П., загальна сума боргу по страхових внесках 5,12 тис.грн.;

- ППФ «Альвіс центр» – керівник Круглян О.В., загальна сума боргу по страхових внесках 4,80 тис.грн.;

- ОКТП «Наука» – керівник Добжанський Е.В., загальна сума боргу по страхових внесках 3,66 тис.грн.;

- ТОВ «Антаро 07» – керівник Олефір А.В., загальна сума боргу по страхових внесках 3,62 тис.грн.;

- ПП «Грунь» – керівник Орлов Ю.А., загальна сума боргу по страхових внесках 2,50 тис.грн.;

- Чернівецьке обласне комунальне оптово-роздрібне торгівельне підприємство “Чернівцікнига” – керівник Авербух Ш.І., загальна сума боргу по страхових внесках 2,29 тис.грн.;

- ТОВ БК «В К М» - керівник Чорний І.В., загальна сума боргу по страхових внесках 2,15 тис.грн.;

- ПП Трак сервіс – керівник Маловічко П.І., загальна сума боргу по страхових внесках – 2,15 тис.грн.;

- ТзОВ «Аграрно – промислова компанія» - керівник Левко Є.А., загальна сума боргу по страхових внесках 2,03 тис.грн.;

- ВАТ «Нектар» – керівник Величук С.С., загальна сума боргу по страхових внесках – 1,85 тис.грн.;

- ТзОВ «Польсько-Українська фірма «Будінвест» – керівник Черновський І.П., загальна сума боргу по страхових внесках 1,52 тис.грн.;

- Приватна фірма «Інтервал» – керівник Пелепчук В.В., загальна сума боргу по страхових внесках 1,50 тис.грн.;

- ПП «Апі-Ланд» – керівник Сергій Василь Григорович, загальна сума боргу по страхових внесках 1,42 тис.грн.;

- ПМП «Червона рута» – керівник Матичин М.М., загальна сума боргу по страх. внесках 1,39 тис. грн.

- ТОВ «Хіфлюкс Буковина лімітед» – керівник Цирлін М.І., загальна сума боргу по страхових внесках 1,11 тис.грн.

 

 

            Не відшкодовують витрати на виплату та доставку пенсій призначених за пільговими умовами:

 

- ПАТ «Електро» – керівник Пую П.В., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 188,61 тис.грн.;

- ПАТ “Чернівецька обласна друкарня” – кервник Кшиш В.В., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 225,99 тис.грн;

- ТДВ „Чернівецький домобудівний комбінат - керівник Савчук Н. І.., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 223,70 тис.грн.;

- Чернівецький спеціалізований воєнізований аварійно-рятувальний загін державної служби України з надзвичайних ситуацій – голова ліквідаційної комісії Трохановський О.І., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 133,46 тис.грн.;

- ТзОВ «Гравітон» – керівник Чорноусенко В.А., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 101,26 тис.грн.;

- ВКФ «Юпітер» - керівник Димитров М.А., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 97,65 тис.грн.;

- КП «Чернівецьке тролейбусне управління» – керівник Іванічек І.А., загальна сума боргу по пільгових пенсіях – 157,09 тис.грн.;

- ТОВ «Тонас плюс» – керівник Бурдейний С.В., загальна сума боргу по пільгових пенсіях – 50,45 тис.грн.;

- ПП „Сантехбудмеханізація” - керівник Саєвський М.А., загальна сума боргу пільгових  пенсіях 45,64 тис.грн.;

- ПРАТ «Пивзавод на Подолі» – керівник Сокол О.О. загальна сума боргу по пільгових пенсіях – 37,28 тис.грн.;

- ВАТ «Чернівецьке автотранспортне підприємство 17755» – керівник Мельник М.В., загальна сума по пільгових пенсіях 33,34 тис.грн.;

- ПАТ «Чернівецький завод «Індустрія» – керівник Воробйов В.В.., загальна сума боргу по пільгових пенсіях 51,84 тис.грн.

- ВАТ «Вікторія» - керівник Шутович В.М., загальна сума боргу по пільгових  пенсіях  12,51 тис.грн.;

- ДП Чернівецький  «Облавтодор»- керівник Мицька В. І. , загальна сума боргу  по пільгових  пенсіях 2,16 тис.грн.;

- ВАТ «Чернівецький завод №1» - Рудан М.М. , загальна сума боргу  по пільгових  пенсіях 3,86 тис.грн.;

 

 

Доповнюють список боржників підприємці міста Чернівці:

 

- Мельницька Т.В. – загальна сума боргу 12,41 тис.грн.;

- Радиш В.І. – загальна сума боргу 5,84 тис.грн.;

- Возняк Л.В. - загальна сума боргу 1,77 тис.грн

- Присакар Г.З.- загальна сума боргу 1,77 тис.грн

- Андрусяк О.М. – загальна сума боргу 1,75 тис.грн.;

- Герман С.І. – загальна сума боргу 1,75 тис.грн.;

- Логінова А.В. загальна сума боргу 1,73 тис.грн.;

- Жалобчук Е.В. – загальна сума боргу 1,73 тис.грн.;

- Олеськів В.В. – загальна сума боргу 1,72 тис.грн.;

- Дроник В.І. – загальна сума боргу 1,71 тис.грн.;

- Угренчук Ю,Д. – загальна сума боргу 1,56 тис.грн.;

- Третяков М.В. – загальна сума боргу 1,52  тис.грн.;

- Майкан О.Л. – загальна сума боргу 1,47 тис.грн.;

- Костенюк Т.А. – загальна сума боргу 1,45 тис.грн.;

- Нагорський Я.Д. – загальна сума боргу 1,43 тис.грн.;

- Кірсанов В.М. – загальна сума боргу 1,34 тис.грн.;

- Дідух О.І. – загальна сума боргу 1,29 тис.грн.;

- Янчук Р.О. – загальна сума боргу 1,29 тис.грн.;

- Обшанський В.В. – загальна сума боргу 1,26 тис.грн.;

- Маковецький В.А. – загальна сума боргу 1,25 тис.грн.;

- Ротар М.І. – загальна сума боргу 1,25 тис.грн.;

- Болбочан О.Г. – загальна сума боргу 1,19 тис.грн

- Кайзі В.В. – загальна сума боргу 1,16 тис.грн.;

- Мінтенко Л.Г. – загальна сума боргу 1,16 тис.грн.;

- Сенько І.В. – загальна сума боргу 1,10 тис.грн.;

- Бачинська Р.Д. – загальна сума боргу 1,08 тис.грн.;

- Банасяк І.Д. – загальна сума боргу 1,05 тис.грн.;

- Філіппов В.В. – загальна сума боргу 1,04 тис.грн.;

- Флорескул Н.В. – загальна сума боргу 1,04 тис.грн.;

- Єремій М.Й. – загальна сума боргу 0,55 тис.грн.;

 

Руслана Панцерна, начальник відділу платежів до пенсійної системи управління Пенсійного фонду України в м. Чернівцях
 

09.03.2016   Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях повідомляє

Продали авто - задекларуйте доходи

Державна податкова інспекція у м. Чернеівцях нагадує, що дохід, який отримано фізичною особою від продажу або обміну протягом року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля, мотоцикла або мопеда, не оподатковується.

Якщо громадянин здійснює продаж такого рухомого майна двічі та більше разів протягом одного року або здійснює продаж вантажного автомобіля, то отриманий дохід оподатковуватиметься за ставкою 5 відсотків.

Сума таких доходів включається до загального річного оподатковуваного доходу та відповідно підлягає декларуванню шляхом подання до фіскальної служби декларації про майновий стан і доходи. Зробити це слід до 1 травня 2016 року за місцем реєстрації декларанта.

Дохід від продажу такого транспортного засобу визначається виходячи із ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу, але не нижче середньоринкової вартості відповідного транспортного засобу або не нижче його оціночної вартості, визначеної згідно із законом.

Платник податку може самостійно обирати один із способів визначення вартості відчужуваного майна, а саме: використати оціночну вартість, визначену згідно із законом, або середньоринкову вартість відповідного транспортного засобу.

При цьому, середньоринкову вартість транспортного засобу можна розрахувати самостійно на сайті Міністерства економічного розвитку, з урахування марки автомобіля, року його випуску на пробігу на дату продажу.